Annyeong-haseyo, 2.0.1.8!

Tuesday, February 06, 2018
Annyeonghaseyo and hello people! It's has been a long time since my last post heheheheeh. This post is to tell you guys that i'm still hidup dan bernafas dimuka bumi ini. Lol. Hahahaha.So untuk post kali ini tak nak cakap bebanyak pun just nak share apa yg jadi sepanjang 2017 and how i hope 2018 will be :).  



2017 to me was the starting of my journey life as undergraduate students at UUM lah kan sebab dah amik foundation kat situ dulu hahaha. K course yg i amik is Bachelor in Accounting (Information Systems) and baru je menamatkan semester pertama dengan jayanya lol hahahaha 👏👏👏👏 Act tatau la kenapa amik akaun but literally memang suka akaun since school but bila dah masuk degree ni saya meragui tahap kemampuan saya :( *guys can you give me some motivation words?* :'(

Btw, saya dapat satu bilik dengan roommate saya masa foundation juga. Hahaha ni sangat unexpected, dahla dah ready mental nak tukar roommate, sekali dapat yg sama Alhamdulillah hahaha 😭. So secara keseluruhannya apa yg boleh dinyatakan subjek akaun sekolah ngan asasi sedikit berlainan dengan degree from my perspektif la hahaha. Kadang kadang selalu nangis sbb rasa mcm takleh bawak tapi alhamdulillah masa exam ritu boleh la buat walaupun ada tinggal soalan sebab takleh buat langsung hahahahahaha. *teruk tak perangai*

So my hope for 2018:

🍘 Belajar rajin, bersungguh dan faham apa yg dipelajari.

🍘 Dapat simpan duit dan berjimat.

🍘 Kuruskan badan (since masuk degree badan lagi dipam pam mungkin sebab stress kot? 😅)

🍘 Have a blessful year!

🍘 Dapat anugerah dekan (sekali seumur hidup pun takpe haha)

🍘 Meet a lot of wonderful people!

🍘 Lebih aktif menulis blog, mungkin? Hahaha

🍘 Dapat/nak pergi konsert Super Junior (tolong lah sponsor tiket kat saya sbb dah lama saya nak jumpa Donghae 😂)

Itu je kot hope or resolution for 2018. Thanks for reading this post. Hope you guys have a blessful year in 2018! Bye 💓💓💓


1 comment:

Powered by Blogger.