NAFSU?!

Monday, February 11, 2013
Assalamualaikum...w.r.t.h...
Uolls nak tau story yg terjadi hari ni??Saya telah menghabiskan duit bonda saya yg terchenta..huhu.Saya nie kan suka kan shopping jadi x bleyh nampak bende cantik rembat je..*tanpa melihat harga*..samapi cashier baru perasan ma oih mahal benor baju nieh...xkan la nak letak balik kot...malu ibu I..huh!
jadi ibu pon bayar jela baju tuh even mahal pon...I mana ada duit *PMR x lepas nak ada duit sendiri..=..=*..lepas pergi kedai tuh ibu saya pon membawa saya ke sebuah edai lain yang nama nye ehem ehem..'BUSANA IDOLA'..sedap kan uolls?keke...bila saya pijak je kaki rasa mcm nak beli sume yg dalam kedai tuh masya ALLAH..*tamak x*hihi..pastu saya pon ckp la kat ibu saya.."Ibu nurin menyesal la beli kat kedai tadi.."sbbnya adalah baju kat sini lagi lawa dan cun melecun...saya rasa mcm nak hantaq balik baju tadi kat kedai tuh dan beli baju kat situ..huhu T,T..ibu saya pon ckp "lain kali beli pkai otak bukan iut nafsu.."saya diam jela...sedih la...tapi beli gak baju kat situ 3 helai..x pe la len kali saya x ikut nafsu da...

Moral : Jangan shopping ikut nafsu tapi ikut keperluan k la..dada sudah na maghrib sekian wassalam.

No comments:

Powered by Blogger.